ASUS routert nem érem el a böngészőben

Sziasztok!

Ne kövezzetek meg, de kissé amatőr vagyok még ebben a témában. A következő történt velem a mai nap. Vettem egy asus routert, hogy kibővítsem a hálózatom és legyen normális wifi a földszinten. UPC connect boxom van, és power line-al vezetem át a netet az emeletről a földszinti szobámba, na most sikerült resetelnem a routert(használt), elértem böngészőben, és a lenti szobámba a gyenge wifi kapcsolat miatt szerettem volna bekonfigurálni, tehát az egyik power line-ba dugtam az utp kábelt, a másik végét a routerbe+ net kábel a gépbe, megcsináltam a routerben, hogy acces pointnak állítottam be. Azóta böngészőben nem érem el a routert, és nem tudom miért. Valami ötlet. A hálózat viszont tök jó, a telómmal csatlakoztam is a wifire, a gépen is megy, de a routert asus-t nem érem böngészőben. Mit rontok el?

Hogyan próbálod elérni? A legegyszerűbb az lenne, hogy lépj be a UPC routeredbe nézd meg a hálózatodon lévő eszközök (asus ap) milyen ip címet kapott (gondolom 192.168.1.x) és azt írd be a böngészőbe

1 kedvelés

Van egy tuti ip scanner nevu app. Elinditod a gepen es kilistaza a halozaton levo eszkozok ip cimet. Barkinek egy klikeles kideriteni az eszkozok cimet.

1 kedvelés

persze ezer féle képpen lehet, a lényeg, hogy az ip címét kéne a böngészőbe beírnia

1 kedvelés

a 192.168.1.1 IP címen próbálom elérni, de nem megy sajnos, miután beállítottam a routert telefonon sikerült elérni, és be is lett állítva, hálózat viszont full jól megy a földszinten, mind a wifi, mind a kábeles az power line és a router jól kommunikál egymással eléri a UPC connectboxot, csak a webes felület nem jön be. Mindenféle gatewayt próbáltam ipconfiggal kilistáztam, és megnéztem mindegyiket, de nem jön be böngészőben a felület. Viszont, ha megnyomom a reset gombot, akkor bejön az oldal, de akkor is csak telón, vagyis wifin.